Onderwerp: NIEUWS
28 Januari 2008
Sponsors voor Cirque du Soleils nieuwste show Varekai
Sponsors voor Cirque du Soleils nieuwste show Varekai
Na uitgebreide oriëntatie is Cirque du Soleil samenwerking aangegaan met drie onderscheidende sponsorpartijen voor Varekai; BankGiro Loterij, Castel en Manpower. In deze organisaties ziet Cirque du Soleil dezelfde ambities en kwaliteit terug, die zij ook met Varekai voor ogen hebben. BankGiro Loterij steunt een groot aantal culturele instellingen die zich inzetten voor de rijke historie van Nederland. Dit sluit geheel aan bij de werkwijze van Cirque du Soleil. Zo ondersteunt Cirque du Soleil zelf Circus Elleboog, een professionele non-profit organisatie, waar jaarlijks meer dan 10.000 kinderen en jongeren in de piste staan. Het is de tweede keer dat CASTEL-wijnen een show van Cirque du Soleil sponsort. De samenwerking met het kwaliteitsmerk was dusdanig goed bevallen bij beide partijen, dat zij hebben besloten ook bij deze voorstelling weer met elkaar in zee te gaan. In de horeca rondom de show worden de diverse wijnen van CASTEL geschonken.Ook voor het uitzendbureau Manpower is de samenwerking met Cirque du Soleil niet voor het eerst. Het is de droom van Cirque du Soleil door haar werk en creativiteit het leven te verrijken van iedereen die op haar pad komt. Ook Manpower richt zich erop om dromen en werken samen te laten gaan. Gedurende de periode dat Varekai in Nederland te zien is, werft Manpower alle tijdelijke medewerkers voor Cirque du Soleil. Manpower: "Wij voelen ons zeer aangesproken door het unieke en vooruitstrevende karakter van Cirque du Soleil." Met de steun van deze partijen zal Varekai ongetwijfeld een groot succes worden.
Varekai van Cirque du Soleil is vanaf vrijdag 29 februari enkele maanden te zien in de witte Grand Chapiteau naast de Amsterdam ArenA (P2). Informatie & kaarten: cirquedusoleil.com of via 0900-0233 (40cpm) Varekai wordt mede mogelijk gemaakt door BankGiro Loterij, CASTEL, CGI, De Telegraaf, Manpower en Sky Radio.